15 Mart 2010 Pazartesi

marka "konumlandırması"

Metro istasyonları günümüzde en çok viral ve gerilla reklamın yapıldığı yerlerden biri. IKEA da bunu düşünerek metroda yarattığı IKEA evi hissiyatını çok başarılı bir şekilde oluşturmuş. İnsanın o koltuklardan kalkıp metroya binmesi pek gelmese de Paris gibi metronun en çok kullanıldığı ve kalabalığın metroda buluştuğu bir kentte bunu yapmak başarılı bir seçim olmuş.

2 yorum:

  1. yes yes yes, keske Istanbul'un 14 tane metro hattı olsa, bazı duraklar design durak olsa, birinde de ikea koltuklar olsa...
    Biz de ancak Nisantasında olabiliyor boyle aktiviteler, o da eskiden oluyordu..
    Fazlasıyle basarılı.

    YanıtlaSil
  2. Bence de, İstanbul'un biraz daha fazla metrosu olsa da anca birkaç parça çini ve minyatür konulur onlara da...

    YanıtlaSil