marka "konumlandırması"

| 15 Mart 2010 Pazartesi
Metro istasyonları günümüzde en çok viral ve gerilla reklamın yapıldığı yerlerden biri. IKEA da bunu düşünerek metroda yarattığı IKEA evi hissiyatını çok başarılı bir şekilde oluşturmuş. İnsanın o koltuklardan kalkıp metroya binmesi pek gelmese de Paris gibi metronun en çok kullanıldığı ve kalabalığın metroda buluştuğu bir kentte bunu yapmak başarılı bir seçim olmuş.

2 yorum:

Yves dedi ki...

yes yes yes, keske Istanbul'un 14 tane metro hattı olsa, bazı duraklar design durak olsa, birinde de ikea koltuklar olsa...
Biz de ancak Nisantasında olabiliyor boyle aktiviteler, o da eskiden oluyordu..
Fazlasıyle basarılı.

Emre Erbirer dedi ki...

Bence de, İstanbul'un biraz daha fazla metrosu olsa da anca birkaç parça çini ve minyatür konulur onlara da...