Body Worlds uzatıldı!

| 23 Aralık 2010 Perşembe

Ben geçen hafta tam, bitiyor, aman geç kaldım, kaçırmadan gideyim, yetişmem gerek, bir saatte gezebilir miyim ki acaba diye koştur koştur Body Worlds'e gitmişken serginin 27 Mart 2011'e kadar uzatıldığı haberini aldım. O kadar koşturmaca boşa mı gitti, tabii ki hayır. Sonuçta gittim, gördüm, gezdim.

Serginin şu ana kadar 250.000'den fazla ziyaretçi tarafından gezilmiş olması, Biletix'ten "en fazla bilet kesilen etkinlik" ünvanını alması, İstanbul Üniversitesi'nin serginin bilimsel ve tıbbi danışmanlığını yapıyor olması, plastinasyon denilen tuhaf yöntemin beni biraz da olsa irkiltmesi, sergide gördüğüm tüm insanların bedenlerini bilime bağışlayarak beni çok düşündürmesi ve heyecanlandırması bu sergi hakkında bahsetmem gereken kısa kısa noktalar.

0 yorum: