çekmece sorunu..

| 13 Ocak 2010 Çarşamba
Efendim ben teferruatlı adamım. Odamın her yerinden bir şey çıkar. Çantamı hazırlamam bir tören niteliğindedir. Giysilerim dolabıma sığmaz, ancak ne ararsam bulabilirim. Ama bu dağınıklığın da kendi içinde bir düzeni vardır mantığından değil, benim her şeyin bir yeri olması gerektiği inancımdandır. Odamda her şeyin bir yeri vardır. Çantamda kulaklık mutlaka ön gözde durur. Anahtar mutlaka sol cebimdedir. Ancak odam son zamanlarda bu duruma isyan etmeye başladı, zira hiçbir şeyi koyacak yer bulamıyorum. Bütün çekmeceler ve dolaplar doldu. Kitaplar giysi dolabında, bardaklar kütüphanede duruyor. Masamın üstü ise okunmayı bekleyen dergilerden gözükmüyor bile. Ben de bu durumda birkaç tane daha fazla çekmeceye ihtiyaç duyuyorken şu fotoğrafa gözüm ilişti, bu benim olmalı dedim.

0 yorum: