Moda Yönetimi @ İstanbul Bilgi Üniversitesi

| 14 Haziran 2010 Pazartesi


Sevgili okulum İstanbul Bilgi Üniversitesi, sertifika programlarına bir yenisini daha ekliyor. Yıllardır Tasarım Kültürü ve Yönetimi sertifika programı ile birçok kişiyi yetiştiren ve sektöre kazandıran okulum, şimdi de Türkiye'de son yıllarda giderek gelişen moda sektörüne ayak uyduracak, sektörün gelişimine daha da katkıda bulunacak bir sertifika programı açıyor. Moda Yönetimi, zaten yurtdışında birçok okulda lisans, yüksek lisans ve sertifika programı gibi farklı konumlarda var olan bir bölüm. Burda da ilk defa bizim okulda olduğunu düşünüyorum, sanıyorum. (Öyle değilse biri beni uyarsın, ama ben bulamadım.) Ayrıca bu programda Emel Kurhan, Ela Cindoruk, Ferhan İstanbullu, Mehtap Elaidi, Melis Pekand gibi isimler de varmış. Yeme de yanında yat yani.

"İstanbul Bilgi Üniversitesi Moda Yönetimi Programı, Ekim ayında İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde kapılarını açıyor! İki yıllık sertifika programının tanıtım toplantısı 24 Haziran’da Santral Kampüsü’nde yapılacak.

İstanbul Bilgi Üniversitesi Moda Yönetimi Programı’nın tanıtımı 24 Haziran’da 18.30 - 21.00 saatlerinde Santral Kampüsü, E3-101 nolu konferans salonunda gerçekleştirilecek. Toplantıya Emel Kurhan, Ferhan İstanbullu, Fatoş Ahunbay, Banu Bora, Ela Cindoruk, Engin Altaş, Bikem İbrahimoğlu, Melis Pekand, Alex Akimoğlu, Mehtap Elaidi gibi moda dünyasının ünlü isimleri katılacak.

Moda endüstrisi için konsept geliştirmeden, satış aşamasına kadar bilgi birikimine sahip oyuncular yetiştirmeyi amaçlayan program ekim ayında açılacak. Programda; strateji, finans, pazarlama, stratejik inovasyon, ürün kaynaklandırılması, tedarik zinciri yönetimi, temel moda tasarımı ve perakende yönetimi eğitimleri desteğiyle pazar stratejileri ve kültürleri gibi konularda dersler yer alacak.

Moda sektörüne bütünleşik bir bakış açısı sunan Moda Yönetimi Programı’nın tasarım sektörünün farklı alanlarında faaliyet gösteren profesyoneller ve akademisyenlerden oluşan uluslararası eğitim kadrosunda şu isimler yer alıyor: Serhan Ada, Fatoş Ahunbay, Elif Akarlılar, Sibel Asna, Engin Atlaş, Alex Akimoğlu, Banu Bora, Ampelio Bucci, Anne Chapelle, Ela Cindoruk, Eda Çataklar, Mehtap Elaidi, Bikem İbrahimoğlu, Ferhan İstanbullu, Emel Kurhan, Giovanni Lanzone, Eray Makal, Milia Maroun, Francesco Morace, Melis Pekand, Şenay Tanşu.

Moda Yönetimi Programı’nda moda, tasarım, işletme, yönetim gibi kavramlar tartışılacak ve kavramları besleyen düşünce alanları tanıtılacak. Ayrıca yaratıcı düşünce pratikleri irdelenerek katılımcıların vizyonlarını açacak örnekler paylaşılacak. İşletme ve yönetimle ilgili pratikler incelenecek. Perakendecilikle ilgili nosyonun kazandırıldığı ve sektörün öncü profesyonellerinin desteklediği sertifika programı, tasarımcıları, yöneticileri, moda tasarımına ilgi duyan kişileri hedefliyor. Moda Yönetimi Programı’na lisans düzeyinde eğitim almış ve iyi derecede İngilizce bilen herkes başvurabiliyor."

0 yorum: